.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي‎نژاد وارد گرگان شد
محمود احمدي‌نژاد در بدو ورود به فرودگاه بين‎المللي گرگان از سوي جواد قناعت استاندار گلستان، آيت‎الله سيدكاظم نورمفيدي نماينده ولي‎فقيه در استان گلستان، آيت‎الله عبدالهادي حسيني‎شاهرودي نماينده مردم استان گلستان در خبرگان رهبري...
احمدي‎نژاد وارد گرگان شد

دقايقي پيش هواپيماي حامل رئيس جمهور در فرودگاه بين‎المللي گرگان به زمين نشست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس رئيس‌جمهور به منظور افتتاح دو طرح توليدي و صنعتي وارد استان گلستان شد.

محمود احمدي‌نژاد در بدو ورود به فرودگاه بين‎المللي گرگان از سوي جواد قناعت استاندار گلستان، آيت‎الله سيدكاظم نورمفيدي نماينده ولي‎فقيه در استان گلستان، آيت‎الله عبدالهادي حسيني‎شاهرودي نماينده مردم استان گلستان در خبرگان رهبري، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و مقامات ارشد استاني مورد استقبال قرار گرفت و قرار است بلافاصله با عزيمت به شهرستان گاليكش كارخانه سيمان پيوند گلستان واقع در كيلومتر پنج جاده گاليكش به مشهد را افتتاح كند.

احمدي‌نژاد در جريان سفر يك روزه خود كارخانه سيمان پيوند گلستان را با سرمايه‌گذاري يك هزار و 700 ميليارد ريال افتتاح مي‎كند.

اين كارخانه سالانه بيش از يك ميليون تن سيمان توليد مي‌كند.

رئيس‌جمهور در ادامه نيروگاه هزار و 400 مگاواتي سيكل تركيبي علي‌آبادكتول را افتتاح مي‌كند.

اين نيروگاه در زميني به مساحت 42 هكتار و سرمايه‌اي افزون بر 3 تريليون و 838 ميليارد ريال در دست احداث بوده و از سوي شركت‌هاي سنا و مپنا سرمايه‌گذاري شده است.

اين نيروگاه در 67 كيلومتري گرگان و در 65 كيلومتري علي‌آبادكتول واقع شده است و از گاز طبيعي به عنوان سوخت اصلي و گازوئيل به عنوان سوخت دوم استفاده مي‌كند.

اين چهارمين سفر رسمي احمدي‌نژاد به گلستان طي شش سال گذشته است.

رئيس جمهور سه بار در قالب سفرهاي استاني و يك بار نيز هم اكنون براي حضور در مراسم افتتاح دو پروژه‎ها زيربنايي اقتصادي به گلستان سفر كرده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك ساروي 3 مرداد 1390
رئيس جمهور در چند هفته گذشته با حضور در استان هاي كردستان ، آذربايجان غربي و شرقي ، فارس ، كرمان ، خوزستان و اينك در گلستان طرح هاي متعدد صنعتي را افتتاح كرد كه صد البته با اهتمام مسئولين استان هاي فوق الذكر اين كارخانجات به ثمر رسيد . من بعنوان يك شهروند مازندراني ميخوام بدونم مسئولين استان ما در اين مدت چه كردند ؟ چه طرح هاي بزرگي رو براي افتتاح اماده دارند كه ارزش اون رو داشته باشه تا آقاي رئيس جمهور براي افتتاح اونها به مازندران سفر كنه ؟
يك ساروي 3 مرداد 1390
فكر ميكنم آخرين سفر يك مقام بلند پايه به استان مازندران سفر آقاي رحيمي معاون اول رئيس جمهور براي افتتاح پل ميدان ولي عصر ( عج ) ساري بود كه اون هم با پول عوارض مردم ساري درست شده بود ؟
مسئولين استان براي ايجاد و راه اندازي كارخانجات صنعتي در استان مازندران چه كرده اند ؟ بابا جوان هاي ما همه بيكارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.